۱۳۹۴ آذر ۱۱, چهارشنبه

اطلاعيه 9م در رابطه باروند 31مین اجلاس شورای حقوق بشر



اطلاعيه 9م کارزار برای افشای نقض حقوق بشر درج.اسلامی درروند 31مین اجلاس شورای حقوق بشر
هم میهنان عزيز،
 از روز دوشنبه ۲۹ فوریه  ۲۰۱۶ (۱٠ اسفند ۱۳۹۴)  سی و یکمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد درشهر ژنو آغاز می شود وتا ۲۵ مارس ۲۰۱۶ (۶ فروردین ۱۳۹۵)  ادامه خواهد يافت.
  ازکليه هم ميهنان در تمام نقاط دنيا که به نقض حقوق بشر درايران معترض هستند تقاضا می شود که کوششهای خود را برای روشنگری درباره موارد نقض حقوق بشر درکشورمان و افشای آمران، عاملان وحاميان آن همآهنگ کنند.
ما با برگزاری احتمالی اجلاس های جانبی (موازی) درشورای حقوق بشر واحتمالا تجمعاتی دربرابر مقر سازمان ملل متحد در شهر ژنو، تلاش می کنیم که همزمان با سی ویکمین اجلاس شورای حقوق بشر کارزاری را برای افشای موارد عديده نقض حقوق بشر در جمهوری اسلامی در جهت حفظ و ارتقاء حقوق بشر در ایران، تدارک ببینیم.
 دراین دوره نیز تسهیلات محدودی برای سفر به ژنو واقامت دراین شهر برای تعداد محدودی ازشرکت کنندگان دراین کارزار درنظر گرفته شده است. شرکت های هواپیمایی گوناگون از بسیاری از شهرهای اروپا در صورتی که بلیط هواپیما در زمان مناسبی تهیه شود، قیمت های مناسبی را برای سفر به ژنو ارائه می کنند.
  جهت همآهنگی های ضرور ازعلاقه مندان به مشارکت درسازماندهی  اين کارزار دعوت می شود که دراجلاس پالتاکی که در روز پنج شنبه ۳ دسامبر ۲۰۱۵ (۱۲ آذرماه ۱۳۹۴) درساعت ۲۱ به وقت اروپای مرکزی در تالاری درآسیا-پاسیفیک، گروه ايران با نام HRC IRAN  Geneva و با کد ورودی 312925 برگزار خواهد شد، شرکت کنند.
۲ دسامبر ۲۰۱۵ (۱۱ آذر ماه ۱۳۹۴)
تدارک دهندگان کارزار برای افشای نقض حقوق بشر درج.اسلامی درروند 31مین اجلاس شورای حقوق بشر

هیچ نظری موجود نیست: