۱۳۸۷ تیر ۱۴, جمعه

تغییر آدرس

تغییر آدرس اینترنتی اولین نشریه ی رسمی ترکمصحرا

آقای دکتر عبدالرحمان دوجی، صاحب امتیاز نشریه ی هفتگی "صحرا" و همکارانش طی اطلاعیه ای آدرس جدید آنرا اعلام داشتند. نکته قابل توجه درآن، پیام کلی سطر آخر اطلاعیه است. چرا که به نظر می رسد آنها تمایل دارند به جنبه ی الکترونیکی نشریه توجه بیشتری مبذول دارند. سوال این است که آیا این تمایل به معنی درآوردن نشریه از حالت منطقه ای به حالت جهانی است؟ اگر گمان ما به واقعیت امر نزدیک باشد، چرا توضیح ندادند که چه چیزهائی موجب این تغییر و تحول تأمل برانگیز شده است؟

در زیر عین اطلاعیه را که درسایت جدید نشریه و وئبلاگ شخصی صاحب امتیاز آن درج شده، برگرفته، درمعرض دید عموم میگذاریم، وعلاقمندیم که در مورد نگرانیهای ابرازشده تأمل شود.

تورکمن کولتور و آرکالاشما اُجاغی (کانون فرهنگی و همیاری ترکمن)

2008-07-04

--------------------------------------------------------

آدرس هفته نامه صحرا تغییر یافت

دوستان گرامی اکنون دو هفته است که به خاطر تغییر آدرس اینترنتی هفته نامه صحرا، نتوانستیم نشریه را در معرض دید خوانندگان عزیزمان قرار دهیم. با عرض معذرت از این وقفه صورت گرفته، به اطلاع می رساند که از این پس می توانید صحرا را در آدرس زیر که شباهت زیادی به آدرس قبلی دارد مطالعه فرمایید. درضمن ازتمام عزیزانی که در سایتها و وبلاگهای خود به صحرا لینک داده اند خواهشمندیم که آدرس جدید را به جای آدرس قبلی ذکر نمایند. قبلا از الطاف شما متشکریم. آدرس جدید: www.iranturkmenleri.ir

درضمن درنظر داریم که انشاا...این سایت را با همکاری سایر دوستان به زودی به سایت متنوع و فعالی تبدیل نماییم.

* - برگرفته از وئبلاگ www.drdieji.blogfa.com

هیچ نظری موجود نیست: