۱۳۹۴ آذر ۴, چهارشنبه

اطلاعيه8م دررابطه باروند31مین اجلاس شورای ح.بشر س.ملل



کارزار برای افشای نقض حقوق بشر درجمهوری اسلامی در روند31مین اجلاس شورای حقوق بشر
هم میهنان عزيز، 
از روز دوشنبه ۲۹ فوریه ۲۰۱۶ (۱٠ اسفند ۱۳۹۴)  سی ویکمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد درشهر ژنو آغاز میشود وتا ۲۵ مارس ۲۰۱۶ (۶ فروردین ۱۳۹۵)  ادامه خواهد يافت.
 ازکليه هم ميهنان درتمام نقاط دنيا که به نقض حقوق بشر درايران معترض هستند تقاضا می شود که کوششهای خود را برای روشنگری درباره موارد نقض حقوق بشر درکشورمان وافشای آمران، عاملان و حاميان آن همآهنگ کنند.
ما با برگزاری احتمالی اجلاسهای جانبی (موازی) درشورای حقوق بشر واحتمالا تجمعاتی دربرابر مقر سازمان ملل متحد درشهر ژنو، تلاش میکنیم که همزمان با سی ویکمین اجلاس شورای حقوق بشر کارزاری را برای افشای موارد عديده نقض حقوق بشر در جمهوری اسلامی در جهت حفظ و ارتقاء حقوق بشر در ایران، تدارک ببینیم.
  دراین دوره نیز تسهیلات محدودی برای سفر به ژنو واقامت دراین شهر برای تعداد محدودی ازشرکت کنندگان دراین کار زار درنظرگرفته شده است. شرکتهای هواپیمایی گوناگون ازبسیاری ازشهرهای اروپا درصورتی که بلیط هواپیما در زمان مناسبی تهیه شود، قیمتهای مناسبی را برای سفر به ژنو ارائه می کنند.
  جهت همآهنگیهای ضرور ازعلاقه مندان به مشارکت در سازماندهی  اين کارزار دعوت می شود که دراجلاس پالتاکی که درروز پنج شنبه۲۶ نوامبر ۲۰۱۵ (۵ آذرماه ۱۳۹۴) درساعت ۲۱ به وقت اروپای مرکزی درتالاری درآسیا-پاسیفیک، گروه ايران با نام  HRC IRAN  Geneva و با کد ورودی 312925 برگزار خواهد شد، شرکت کنند.
۲۵ نوامبر ۲۰۱۵ (۴ آذر ماه ۱۳۹۴)
تدارک دهندگان کارزار برای افشای نقض حقوق بشر درج.اسلامی ایران درروند31مین اجلاس شورای حقوق بشر

هیچ نظری موجود نیست: