۱۳۹۷ بهمن ۱۱, پنجشنبه

بیانیه جلسه فوق العاده 26ژانویه19 کنگره ملیتهای ایران فدرال درکُلن

بیانیه جلسه فوق العاده کنگره ملیت های ایران فدرال کلن آلمان
مردم مبارز
احزاب و سازمانهای سیاسی
رویدادهای سیاسی واعتراضات مردمی درصد شهر کشور، اعتراضات کارگری و سرکوب آنان، اعتراضات زنان علیه بی حقوقی و گسترش جنبش های سیاسی درمناطق مختلف ایران ، کشور را تا حدود قابل توجهی با بحرانهای عدیده ای مواجه ساخته است .
 این بحرانها منجر به هرچه ضعیف ترشدن دستگاە حاکمیت درتمامیت خود و احیانا با فروپاشی قریب الوقوع در درون مواجە کند. بویژه اینکه فشارهای بین المللی درطول ماه های اخیر برای محدود کردن سیاست های مداخله جویانه جمهوری اسلامی درکشورهای منطقه، ممانعت از صدور تروریسم و ترویج ناامنی در منطقه و جهان و کنار نهادن توافق برجام از سوی دولت آمریکا و وسعت یافتن تحریم ها علیه جمهوری اسلامی شرایط کشور را درهمزمانی سرکوب در داخل و فشار از خارج برای بروز بحرانهای سیاسی وسیع مستعد نموده است.
 کنگره ملیتهای ایران فدرال برای بررسی اوضاع سیاسی اجتماعی جاری در داخل و خارج واتخاذ سیاستهای منطبق با شرایط کنونی و تصمیمات جدید  احزاب وجریانھای عضو کنگره را برای برگزاری یک جلسه فوق العاده درکلن آلمان فراخواند.
 این جلسه کنگره درعالی ترین سطح وبا شرکت تمامی رهبران احزاب عضو کنگره درصبح روز شنبه ۲۶ ژانویه ۲۰۱۹ آغاز و بعد از بررسی مسائل جاری و گفتگو درخصوص رویدادهای سیاسی و اجتماعی در داخل و خارج از ایران در خصوص استراتژی مرحله کنونی کنگره وبویژه سیاست کنگره درخصوص اتحادهای سیاسی درمبارزه با رژیم جمهوری اسلامی ایران به توافق همه جانبه دست یافت. جلسه فوق الذکرکنگره عصر همان  روز با موفقیت به پایان رسید.
دبیرخانه کنگره ملیت های ایران فدرال
برگرفته از سایت کنگره

هیچ نظری موجود نیست: