۱۳۹۷ شهریور ۱۵, پنجشنبه

اطلاعيه9م افشاگران نقض حقوق بشر درایران در روند 39مین اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل

هم میهنان عزيز،
از روز دوشنبه۱۰ سپتامبر ۲۰۱۸ (۱۹ شهریور ۱۳۹۷) سی و نهمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد درشهر ژنو آغاز می‌شود وتا روز جمعه ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۸ (۶ مهر ۱۳۹۷) ادامه خواهد يافت.
 ازکليه هم ميهنان درتمام نقاط دنيا که به نقض حقوق بشر درايران معترض هستند تقاضا می شود که کوشش های خود را برای روشنگری درباره موارد نقض حقوق بشر در کشورمان و افشای آمران، عاملان وحاميان آن همآهنگ کنند.
ما با برگزاری احتمالی اجلاس های جانبی (موازی) در شورای حقوق بشر و احتمالا تجمعاتی در برابر مقر سازمان ملل متحد در شهر ژنو، تلاش می کنیم که همزمان با سی و نهمین اجلاس شورای حقوق بشر کارزاری را برای افشای موارد عديده نقض حقوق بشر در جمهوری اسلامی درجهت حفظ وارتقاء حقوق بشر درایران، تدارک ببینیم.
  اسنادی که دراین اجلاس بررسی می شوند، درپیوند زير دردسترس می باشند
اسناد ارائه شده توسط سازمان های غیر دولتی به تدریج در صفحه اکسترانت شورای حقوق بشر منتشر خواهد شد.
برنامه این اجلاس به زبان انگلیسی و فرانسه در این پیوند قابل مشاهده می باشد
 دراین دوره نیز تسهیلات محدودی برای سفر به ژنو واقامت دراین شهر برای تعداد محدودی از شرکت کنندگان دراین کارزار در نظر گرفته شده است. شرکتهای هواپیمایی گوناگون از بسیاری ازشهرهای اروپا درصورتی که بلیط هواپیما درزمان مناسبی تهیه شود، قیمتهای مناسبی را برای سفر به ژنو ارائه می کنند.
 جهت همآهنگیهای ضرور ازعلاقه مندان به مشارکت درسازماندهی  اين کارزار دعوت می‌شود که در اجلاس پالتاکی که در روز پنجشنبه ۶ سپتامبر ۲۰۱۸ (۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۷)  درساعت ۲۱ به وقت اروپای مرکزی درتالاری درآسیا-پاسیفیک، گروه ايران با نام HRC IRAN Geneva وبا کد ورودی 391028 برگزار خواهد شد، شرکت کنند.
۵ سپتامبر ۲۰۱۸ (۱۴ شهریور ماه ۱۳۹۷)
 تدارک دهندگان کارزار برای افشای نقض حقوق بشر درجمهوری اسلامی ایران در روند 39مین اجلاس شورای حقوق بشر
نهاد «همه حقوق بشر، برای همه، درایران»

هیچ نظری موجود نیست: