۱۳۹۷ شهریور ۱۸, یکشنبه

بیانیه یِ سه تشکیلات ترکمنی

درمحکومیت اعدام مبارزین کرد وحمله به نشست کمیته مرکزی حزب دموکرات کردستان
امروز خبر اعدام سه تن از مبارزین کرد به نام های رامین حسین پناهی، زانیار و لقمان مرادی، مبارزین راه آزادی را بار دیگر به غم و اندوهی سنگین فرو برد.
حکومت ترور پرور ج. اسلامی همگام با اعدام این فرزندان راستین خلق کرد، مقر حزب دمکرات کردستان درعراق را نیز مورد هدف جنگنده های خود قرار داد که منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از اعضای این حزب گردید
شکی نیست که رژیم جمهوری اسلامی و حامیان آن بر ورشکستگی همه جانبه و همچنین بر نزدیکی پایانی عمر ننگین خویش واقف هستند و از این منظر از یکطرف نظریه خطر تجزیه ایران را پر رنگ کرده و از طرف دیگر برای ایجاد رعب و وحشت درسراسر ایران  اعدام، حبس، شکنجه وعملیات تروریستی را در میان اتنیکهای ایرانی  بویژه در کردستان ایران گسترش می‌دهند.
ما از نهاد های بین المللی و دولت های قدرتمند و دمکراتیک انتظار داریم که در برابر اینگونه رفتار ضد بشری، بر تنبیهات همه جانبه نظام جمهوری اسلامی ایران شدت بیشتری بخشند.
ما ضمن محکوم کردن اعدام فرزندان ملت کرد وعملیات تروریستی توسط جمهوری اسلامی، شهادت این عزیران را به احزاب و سازمان های سیاسی کردستان ایران تسلیت گفته، همدردی خود را با بازماندگان آن مبارزان راه آزادی اعلام می کنیم. یادشان گرامی و راهشان پر دوام باد!
کانون فرهنگی و سیاسی خلق ترکمن
حرکت ملی دمکراتیک تورکمن
مرکز مطالعات تورکمن
هشتم سپتامبر 2018

هیچ نظری موجود نیست: