۱۴۰۱ مهر ۲۷, چهارشنبه

از همایش گسترده ایرانیهای خارج از کشور در برلین پشتیبانی می‌کنیم

ازهمایش گسترده ایرانیهای خارج از کشور روز22 اکتوبر2022 دربرلین پشتیبانی می‌کنیم!

هموطنان مبارز و مردمان انسان دوست جهان

بیش از یکماه است که هموطنانمان در داخل و خارج کشور برعلیه ظلم و جنایات رژیم  تجمعات و راه پیمایی های اعتراضی فداکارانه را ادامه میدهند. تعداد پرشمار کشته شده ها ، مجروهین و دستگیریها و نیز انواع برخوردهای وحشیانه مامورین حکومتی، ازهر فرد و گروهی می طلبد که  از تلاش های جان برکف و تحسین برانگیز داخل کشور بهر شکل ممکن حمایت نمائیم.   

    روز شنبه 22 اکتوبر، همه ایرانیان خارج ازکشور درهمایش با شکوه درکنارهم دربرلین پایتخت آلمان فدرال جمع می شوند تا همبستگی و اراده ی متحدی برای آزادی از دیکتاتوری دینی-مذهبی در راه ایجاد کشوری آباد و دموکراتیک، آزاد و سکولار را نمایش دهند.

   بیایید همه یکصدا ، بشکل متحدانه  شعار “زن ، زندگی، آزادی” را درکنار دیگر شعارهایمان بگوش ساکنان آلمان و جهانیان برسانیم واعلام کنیم که سرکوب وحشیانه معترضان درخیابان شهرهای کشورمان را محکوم کرده، خواهان آزادی دستگیر شدگان و خواهان پایان دادن به ظلم و ستم ونیز خواهان بر آوردن خواسته های برحق مردمان با پایان دادن به تبعیض و نابرابری ها درکشورمان هستیم.   

 ما نیروهای دمکراتیک تورکمن صحرا همگان را به شرکت گسترده درگردهمایی ایرانیان خارج از کشور در روز ۲۲ اکتبر ۲۰۲۲ درشهر برلین دعوت میکنیم.

گسترده تر باد همبستگی مردمان ایران در راه پیروزی انقلاب زن، زندگی، آزادی 

سازمان مدافعان حقوق بشر ترکمن صحرا

شورای همبستگی ترکمن صحرا

سازمان فرهنگی وسیاسی تورکمن صحرا

چهارشنبه 27 مهر 1401 19 اکتوبر 2022

هیچ نظری موجود نیست: