۱۳۸۸ تیر ۳, چهارشنبه

علام همبستگی

به خشونت، سانسور وبازداشتهای غیرقانونی بلادرنگ پایان دهید!

سیل خروشان و حق طلبانه مردم در کوچه خیابان ها ی تهران و شهرستانهای ایران با مقاومت رژیم و نیروهای امنیتی و "لباس شخصی" های آن روبرو شده است. دولت با بازداشت روزنامه نگاران، فعالان مدنی و سیاسی، با ممنوعیت روزنامه ها، فیلتر کردن سایتها، سرکوب خشن و خونین، نه تنها نتواست مردم را مرعوب سازد بلکه احساسات و شعور اجتماعی مردم را نیز جریحه دار کرده است.

فشاراختناق و سانسور رسانه های ترکمنصحرا را نیز از انتشارهرگونه خبر مربوط به اعتراضات مردم در داخل کشور بازداشته است. درشرایط کنونی وظیفه خود می دانیم که درانتشار اخبار اعتراضات، مشترکا و فعالتر شرکت کنیم. درعین حال اقدامات سرکوبگرانه و جنایت کارانه دولت را که تا کنون به کشته شدن دهها و زخمی گشتن صدها تن گردیده است، محکوم میکنیم. در دنیای مجازی چشم جهانیان به روی واقعیتهای کشورمان گشوده شده وقتل جوانان از جمله قتل جانگداز«ندا» را همگان مشاهده کرده اند.

امروز دنیا نظاره گر اقدامات غیرانسانی دولتمردان ایران است. سانسور و جعل اخبار، سرکوب و قتل خونین مردم ره به جائی نخواهد برد. عقل سلیم و وجدان انسانی، پایان دادن بلادرنگ به خشونت، سانسور و بازداشتهای غیر قانونی و پاسخ به خواسته های مردم را می طلبد.

سایت ایل- گون

سایت ترکمن ایلیم

سایت خبری و فرهنگی ترکمنصحرا

سایت تورکمن صحرا مدیا

وبلاگ بوسغون ـ کانادا

نشریه ی الکترونیکی " کانون فرهنگی وسیاسی خلق ترکمن- واحدآلمان.

شورای همآهنگی کانون فرهنگی و سیاسی خلق ترکمننشریه ی الکترونیکی

یکشنبه، ۳۱ خرداد

برای افزودن نام سایت و یا وبلاگ خود با یکی از سایتهای فوق تماس بگیرید .

-*برگرفته از سایت ترکمن ایلیم

هیچ نظری موجود نیست: