۱۳۸۸ شهریور ۲۷, جمعه

راهپیمایی روز قدس، و پشتیبانی از جنبش سبز

تهران وشهرهای بزرگ دراشغال سبزها

*برگرفته ازسایت نشريه خبری سياسی الكترونيك ايران امروز ( Iran Emrooz (iranian political onlinemagazine))

گزارش چهارم رویدادنیوز از راهپیمایی قدس سبز
اتوبوسهای شرکت واحد دورتادور خیابان انقلاب از پارک دانشجو و بلوار کشاورز سد ایجد کرده اند و مانع از حضور سبزها به نماز جمعه می شوند.

سایت پارلمان‌ نیوز گزارش داد گروهک فشار در برنامه‌ای از قبل تعیین شده به سوی سیدمحمد خاتمی حمله ور شدند.

مردم شعار می دهند: روحانی واقعی؛ منتظری، صانعی. کروبی بت شکن بت بزرگ رو بشکن. این شعاری است که مردم در حال رفتن به سمت دانشگاه تهران سر داده‌اند.

-----------------------------------

چهار راه حجاب در تسخیر موج سبز
موج سبز مانع از حمله گروهک فشار به سید محمد خاتمی شد
پارلمان‌نیوز: گروهک فشار در برنامه‌ای از قبل تعیین شده به سوی سیدمحمد خاتمی حمله ور شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، از ساعتی پیش رئیس جمهور همیشه محبوب کشورمان، سید محمد خاتمی در میان هزاران نفر از مردم حامی جنبش سبز در مسیر خیابان حجاب به سمت میدان فلسطین حاضر شد.

درحالی‌که حضور سیدمحمد خاتمی با استقبال بسیار گسترده مردم روبرو شده بود «گروهک فشار» به رهبری ابوالفضل شریعتمداری، «آقازاده» حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه تندروی کیهان با اطلاع قبلی از مسیر عبور خاتمی ناگهان به او حمله کردند، در لحظات ابتدایی آنها عمامه فرزند فاضل و باتقوای امام راحل را بر زمین انداختند و قصد ضرب و شتم رئیس دولت اصلاحات را داشتند.

با توجه به جمعیت انبوه مردم، بلافاصله مردم دربرابر این گروهک تندرو ایستادند وجواب این تعرض را به خوبی به آنها دادند.

هچنین پلیس ضدشورش با حضور به موقع مانع از ادامه تحرکات غیراخلاقی و ضد انسانی این گروهک شد.

بعد از این حمله، خاتمی مجبور به ترک راهپمایی روز قدس شد.

نکته جالب آنکه مردم حامی جنبش سبز در پاسخ به بلندگوها که مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را سر می‌دادند یکصدا و با صدایی بسیار بلند شعار مرگ بر روسیه را سر می‌دادند.

گفتنی است از ساعت 9 صبح امروز حضور نیروهای پلیس در خیابان‌های منتهی به میدان انقلاب بسیار چشمگیر بود و تا این لحظه این نیروها توانسته‌اند مانع از اخلال عده‌ای «گروهکی» در راهپمیایی امروز شوند.

چهارراه حجاب نیز از ساعت 10صبح امروز در تسخیر موج سبز قرار دارد اما برخی نیروهای حاضر در محل این موج را به سمت خیابان کریمخان هدایت می‌کند و مانع از ادامه مسیر آنها به سمت دانشگاه تهران می‌شود.

خبرهای رسیده از راهپمایی امروز تهران حاکی از آن است که مهدی کروبی نیز در میان استقبال پرشور مردم و در میان حلقه‌ای که مردم برای جلوگیری از هرگونه تعرضی به دور او زده‌اند از میدان هفت‌تیر به سمت دانشگاه تهران در حال حرکت است.

-----------------------------------------

گزارش سوم رویدادنیوز از راهپیمایی قدس سبز
سبزها در مقابل سر در دانشگاه تهران احمدی نژاد را استقبال کرده با شعار: دروغگو، دروغگو، ۶۲ درصدت کو؟ جمعیت فریاد میزنند: منتظری زنده باد ، صانعی پاینده باد. تجاوز ، شکنجه دیگر اثر ندارد.

همه مسير حرکت مردم از مبدا تا مقصد به هزاران بلندگو مزين گرديد ، بصورتيکه در بالای هر درخت و تير چراغ برق بلند گوئی نصب کرده شده است.

صدای مردم بر صدای بلندگوها غلبه پيدا کرده و بلندگوها شعار خود را می دهند ، مردم شعار ديگر .هم اکنون در ميدان وليعصر عده ای بسيجی به مردم حمله ور شدند که با شدت از سوی مردم سرکوب شد.

از شیراز خبر می رسد ده ها هزار تظاهر کننده سبز پوش فریاد می زنند نه غزه نه لبنان ، جانم فدای ایران. همچنین شارهایی در حمایت از آیت الله دستغیب و علیه دولت کودتا می دهند.

---------------------------------

گزارش دوم رویدادنیوز از راهپیمایی قدس سبز
برخی با چاقو قصد حمله به سید محمدخاتمی داشتند که با ورود پلیس مهاجمان متفرق شدند البته عمامه ایشان انداختند. شعاری که هم اينک مردم در ميدان وليعصر سر داده‌اند: خمينی کجائی، ايران شده فلسطين .

تعداد تظاهر کنندگان که فاصله بين هفت تير و ميدان وليعصر را پوشانده اند و پيوسته بر ان افزوده ميشود نزديک به صد هزار نفر برآورد می شود.

برای مهار مردم و خفه کردن صدای شعارهای مردم هفت نيسان پر از بلند گو به ميان مردم وارد شدند و محوطه هفت تير تا وليعصر را پوشش دادند.

----------------------------------------------

گزارش شماره یک رویدادنیوز از راهپیمایی قدس سبز
راهپيمايان با در دست داشتن پرچمهاي سبز رنگ و پلاکاردهايي با شعارهاي ضد صهيونيستي در خيابان انقلاب به سمت ميدان فردوسي در حرکت هستند.

درحد فاصل میدان هفت تیر تا ولی عصر مردم شعار میدهند: نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران، یا حسین میرحسین ، کروبی با غیرت صدای خشم ملت.

ده ها هزار سبزپوش خیابان کریم خان را تسخیر کرده اند. انتهای جمعیت قابل مشاهده نیست. همه فریاد می زنند نه غزه نه لبنان جاینم فدای ایران.

----------------------------------------

نیروهای بسیجی، راهپیمایی آرام سبزها در تبریز را به خشونت کشیدند

مردم تبریز که پس از فراخوان احزاب و گروه‏های حامی جنبش سبز تصمیم به حضور در راهپیمایی روز قدس گرفته بودند، صبح امروز پس از تجمع در میدان آبرسان و حرکت به سمت میدان ساعت، پس از رسیدن به چهارراه منصور توسط نیروهای بسیجی و لباس شخصی مورد حمله قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری یولداش، در این راهپیمایی که شعارهایی همچون مرگ بر روسیه، موسوی می‏رزمد، کروبی می‏رزمد، الله اکبر، روسیه در چه فکریه، ایران پر از موسویه و ... سر داده شد.

بر اساس گزارشات مردمی پس از درگیری نیروهای لباس شخصی با راهپیمایان سبز روز قدس، چندین نفر نیز در تبریز دستگیر و بازداشت شدند.

------------------------------

در شیراز تعداد زیادی از مردم در خیابان پارامونت شعار مرگ بر دیکتاتور مرگ بر روسیه و مردم چرا نشستین ایران شده فلسطین ونه غزه نه لبنان جانم فدای ایران دادند و نیروهای بسیج و لباس شخصی به مردم به با باتوم و گاز اشک آور و فلفل حمله کردند ولی مردم هنوز ایستاده اند.

--------------------------------

تهران: اتوبوسهای شرکت واحد دورتادور میدان انقلاب / خیابان انقلاب از پارک دانشجو و بلوار کشاورز سد ایجد کرده‌اند و مانع از حضور سبزها به نماز جمعه می شوند.

--------------------------------

درگیری مردم با مامورین تهران
در نقاط مختلف در تهران مردم با نیروهای سرکوب رژیم درگیر شده اند. شعارهای امروز مردم: مرگ بر دیکتاتور، زندانی سیاسی آزاد باید گردد، توپ، تانک بسیجی دیگر اثر ندارد. ساعت ارسال خبر از ایران.

- بسیجیهای چماق به دست راه مردم را از میدان ولی عصر به طرف خیابان انقلاب بستهاند و اجازه پیشروی به مردم سبز را نمیدهند/در پی حملهی نیروهای بسیجی به مردم یک پسر جوان با اصابت باتون به سرش دچار شکستهگی از ناحیه سر شد و به بیمارستان منتقل شد.

------------------------------

شعارها: ما اهل کوفه نيستيم / پول بگيريم بايستيم
بلندگو رو خاموش کن، صدای ما رو گوش کن
شعار دیگر مردم: روحانی واقعی؛ منتظری، صانعی

کروبی بت شکن بت بزرگ رو بشکن.
دولت کودتا ، استعفا استعفا / یا حسین ، میر حسین / موسوی ، موسوی / الله اکبر ، الله اکبر
آن خس و خاشاک تویی ، دشمن این خاک تویی / ما اهل کوفه نیستیم ، پول بگیریم بایستیم

---------------------------

از جمله شعارها، درود بر منتظری، ننگ ما، ننگ ما، صدا و سيمای ما، تجاوز، شکنجه ديگر اثر ندارد، رای ما گم شده، ايران فلسطين شده.

--------------------------------

در تبریز:

بلندگوی کودتا: آمریکا در چه فکریه؟ ، سبزها: ایران پر از موسویه

-------------------------------------------- %

۱ نظر:

Unknown گفت...

ایهالناس مسلمان کشی‌یکی‌از سرگرمیهای جدید برای کشورها و دولتهای مسلمان و غیره مسلمان شده. جالب اینجاست که دوستان عزیز آقای احمدی خره،چین و شوروی، قبل از شمارش آرای انتخابات به ایشون تبریک گفتند. کشور چین و شوروی یک ساعت بعد از انتخابات به آنترینژاد تبریک گفتند تو نگو اینها با هم یه قرارهایی دارند و آنهم سرگرمی هست که هر ستاشون دوست دارند و آن هم، مسلمان کشی‌. در ارومجی چین و در چچنیا شوروی و در ایران عزیز دولتها همه مشغول مسلمان کشی‌هستند.احمدی‌نژاد ممکن که خایهٔ امریکا و انگلیس را نمیمالد ولی‌ خوب خایهٔ چین و شوروی را ما چ می‌کند. هی‌نماز جمعه داد میزنم مرگ بر یهودی و صهیونیست تو نگو پولدارترین ادمهایی که شوروی را اداره میکنند یهودی هستند. هر هفته میرم نماز جمعه داد میزنم مرگ بر امریکا و مرگ بر انگلیس تو نگو مسلمان کشهای اصلی‌، چین، شوروی و همین رئیس جمهور قلابی خودمون آقای احمقی خره جنایتکار هستند.
«ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا بانفسهم»