۱۳۹۸ دی ۱۸, چهارشنبه

بیانیه شورای دموکراسی خواهان ایران درباره کشته شدن قاسم سلیمانی

سیاست های جنگ افروزانه جمهوری اسلامی برعلیه ملت های کشورهای خاورمیانه ازیکسو وسرکوب شدید مردم معترض کشور ما درطول سالهای طولانی نشان داد که حکومت تا کنون برخلاف قوانین و سیاستهای بین المللی و درجهت مخالف حقوق ملتها وبا تکیه بر ایدئولوژی تک ساحتی شیعه فقاهتی وضد انسانی خود جبرا مسیری را طی می کند که یا باید دیگران درجهان را نابود کند ویا کشور ایران را با خود به ویرانی مطلق بکشاند. سیاستی که بجز مرگ ویرانی هیچ مقصد دیگری را دراهداف خود ندارد.
قاسم سلیمانی اما مامور مستقیم وسردارجنگ و ویرانی ولایت فقیه (خامنه ای) بود. خامنه ای با سیاست گسترش شیعه فقاهتی درکشور های دیگر مجوز مداخله وتجاوز نظامی به کشورهای دیگر را به قاسم سلیمانی داد تا با جنگ افروزی درکشورهای دیگر تبدیل به یک نیروی جهنمی شود که پای درهر سرزمینی گذاشت بجز نابودی و ویرانی از آن برنخاست.
سیاست جنگ طلبانه جمهوری اسلامی باز تاب سیاستهای سرکوبگرانه این نظام در داخل کشوراست وقاسم سلیمانی نیز به اصطلاح قهرمان این سیاست است، سرداری که کوچکترین ترحمی به مردم کشورمان نداشته وبخاطررهبروایدئولوژی مرتجعانه خود دست به انسان کشی میزده است. چگونه است که عناصری بدون توجه به این واقعیتها یک تروریست انسان کش را قربانی ترور قلمداد می کنند درحالیکه قتل عام مردم کشور ما توسط او و دیگر فرماندهان سپاه را نمی بینند. اگر قرار براین باشد که یک تروریست و قاتل ملتها ملقب به قهرمان ملی شود، ادامه فاجعه قتل عام در کشور و کشورهای خاورمیانه و منطقه نیز باید افتخاری برای دوستداران و حامیان قاسم سلیمانی و رهبر او خامنه ای باشد. به همین دلیل روشن است که دستهای پنهان حامیان حکومت هر روز آشکارتر می شود وصف مخالفان واقعی با جنبش های اعتراضی پیوندی عمیق تر پیدا می کند. بعبارت دقیقتر صف مردم ومدافعان آنها از حکومتگران فاسد و کاسبکاران سیاسی هر روز روشنتر وشفافتر می شود.
شورای دموکراسی خواهان ایران معتقد است تا زمانی که جمهوری اسلامی بر کشورحاکم است کشتار وقتل عام و بحران های ویرانگر همواره درخاورمیانه استمرار خواهد داشت و معتقد است پایان این فجایع با سقوط جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد. شورای دموکراسی خواهان ایران به عنوان یک اتحاد بزرگ درکنار تمامی احزاب وسازمانهای اپوزیسیون واقعی وجدی، کشته شدن قاسم سلیمانی را نتیجه سیاستهای جنگ طلبانه خامنه ای وسیاستهای ایدئولوژیکی کل جمهوری اسلامی دانسته و آنرا یک گام جدی درعقب نشینی جمهوری اسلامی وقرار گرفتن در مسیر سقوط آن می داند. حکومت و سرداری( سلیمانی) که برخلاف مصالح مردمان کشور خود و ملتهای دیگر جهان حرکت کند محکوم به نابودی و سقوط است.
اتحاد دمکراتیک آذربایجان – بیرلیک
جبهه دموکراتیک ایران(برونمرز)
جبهه متحد بلوچستان
جنبش همبستگی ستم دیدگان دادخواه
حزب دموکرات کردستان
حزب کومله کردستان ایران
حزب تضامن دموکراتیک اهواز
حزب اتحاد بختيارى لرستان و کهگلویه و بویر احمد(لرستانات)
حزب مردم بلوچستان
سازمان فرهنگی٬ سياسى آذربایجان
سازمان فرهنگی٬سیاسی ترکمن صحرا
۷ ژانویه ۲۰۲۰ 

هیچ نظری موجود نیست: