۱۳۹۸ دی ۴, چهارشنبه

بیانیه شورای دموکراسی خواهان ایران درحمایت از خانواده های جانباختگان آبانماه

هموطنان عزیز
همانطوریکه درجریان قرار دارید دستگاه سرکوب جمهوری اسلامی دربرابر اعتراضات مسالمت آمیز مردم کشور ما دست به سلاح برد و طبق آخرین اخبار رسیده از خبر گزاری رویتر بیش از ۱۵۰۰ تن از هموطنان و جوانان کشور ما به فرمان خامنه ای و بدست ماموران این نظام نا مشروع قتل عام شدند. در این اقدامات جنایتکارانه هزاران تن از هموطنان ما مجروح شده و هزارن نفر دستگیر و روانه شکنجه گاههای رژیم شده اند. دامنه این جنایات آنقدر وسیع است که تمام کشورهای جهان نسبت به اعمال شنیع و ضد انسانی جمهوری اسلامی واکنش اعتراضی اتخاذ کرده اند بگونه ای که آنرا مصداق جنایت علیه بشریت دانسته اند.
اکنون خانواده های داغدیده جانباختگان راه ازادی در جنبش گسترده اعتراضی آبان ماه به مناسبت شهید شدن فرزندان و مردان و زنان کشور، فراخوان برگزاری چهلم عزیزانشان را اعلام کرده اند. خانواده پویا بختیاری با اعلام روز پنجم دی به این مناسبت از همه مردم ایران درخواست کرده اند که در این روز با جانباختگان راه آزادی همراهی نمایند. شورای دموکراسی خواهان ایران در حمایت از این فراخوان از هموطنان عزیز می خواهد که این درد مشترک سراسری و ملی را با هم فریاد بزنند و درهر شهر و دیاری که فرزندی ازاین مردم با فرمان آتش به اختیاران رهبر ضد ایرانی وضد بشری به خاک و خون افتاده است همراهی کنند. سه روز عزای عمومی از چهارم تا هفتم دی ماه توافقی عمومی در کشور است و جا دارد مردم سراسر کشور به پاس احترام جانباختگان بپا خیزند و تنفرشان را نسبت به اعمال جنایتکارانه رژیم ضد بشر و نا مشروع جمهوری اسلامی نشان دهند.
هموطنان عزیز: اکنون که پایان عمر ننگین این رژیم منفور درحال رقم خوردن است، رهبر و مسئولان بی لیاقت و جانی حکومت عزم برآن کرده اند تا از جرثومه فسادی بنام جمهوری اسلامی که بجز فقر و نکبت و خیانت به کشور چیزی از آن بیرون نمی اید دفاع نمایند. دراین راستا ضروری است که ملیتها و اقوام کشور در کردستان، بلوچستان، اهواز، لرستان، ترکمن صحرا و آذربایجان و خراسان و فارس و تهران و سایر نقاط کشور در اتحادی منسجم دست در دست هم گذارند و از خود در مقابل این حکومت دفاع نمایند. براستی اگر قرار براین باشد که کشور و مردم در نا امنی زندگی کنند بهتر آن است که هیچ نقطه ای از کشور برای حکومتگران امن نباشد. مبارزات گسترده اجتماعی بصور مختلف از اعتصابات و اعتراضات خیابانی تا تمرد و نافرمانی از حکومت و عدم پرداخت قبوض آب و برق و گاز که درآمد حکومت را تشکیل می دهد، بصورت متحد حکومت را از پای در خواهد آورد. دفاع مشروع مردم در مقابل حکومت نامشروع، مصداق مقابله به مثل و قرار گرفتن چشم دربرابر چشم است، مقابله ای که حکومت با اجرای قتل عام گسترده فرزندان کشور درآبان ماه به آن دامن زده است.
مردم عزیز ایران
 جمهوری اسلامی درحال سقوط قطعی است و اتحاد سراسری شما تضمین این سقوط است.
اتحاد دمکراتیک آذربایجان - بیرلیک
جبهه دموکراتیک ایران(برونمرز) 
جبهه متحد بلوچستان
جنبش همبستگی ستمدیدگان دادخواه
حزب دموکرات کردستان
حزب کومله کردستان ایران
حزب تضامن دموکراتیک اهواز
حزب اتحاد بختيارى لرستان و کهگلویه و بویر احمد(لرستانات)
حزب مردم بلوچستان
سازمان فرهنگی٬ سياسى آذربایجان
سازمان فرهنگی٬سیاسی ترکمن صحرا
دبیرخانه شورای دموکراسی خواهان ایران
۲۵ دسامبر ۲۰۱۹- ۴م دسامبر ۲۰۱۹

هیچ نظری موجود نیست: