۱۴۰۱ آذر ۲, چهارشنبه

پیش بسوی پشتیبانی هرچه گسترده تر ازمبارزه کردستان ایران

درحمایت از مقاومت کردستان ایران به اعتصاب سراسری به پیوندیم

تاریخ جنبش‌های سیاسی و اجتماعی ایران خیزش ها و انقلاب هایی را در دل خود جای داده که بنا به شرایط و ویژه گی ها ، بخشی از نواحی  و اتنیک های ایران نقشی چشمگیر  و تاثیر گذار در شکل گیری روند  آن وقایع تاریخی داشته اند . اگر درانقلاب مشروطه مقاومت تبریز سرنوشت  انقلاب رارقم میزد ، درشرایط کنونی مردم مبارز کردستان قلب جنبش انقلابی نوین ایران هستند.

نظام ولایی جمهوری اسلامی در چند روز گذشته ، باری دیگر با کشتار وحشیانه در کردستان تمامی تلاش خود را می‌کند تا این جنبش مردمی و انقلابی را از نفس بیاندازد. اما مردمان آزادیخواه ایران با درایت سیاسی به منظور حمایت ازاین سنگر انقلاب، تصمیم به گسترش وتداوم بیش ازپیش اعتصابات و تظاهرات اعتراضی گرفته اند.  

مردم آزادیخواه ترکمنصحرا

در روزهای سخت ، از جنگ گنبد گرفته تا تبعیض مذهبی و سیل ویرانگر درچند سال گذشته، ما ازطرف مردمان کردستان، بلوچستان و اذزبایجان همواره مورد حمایت قرار گرفتیم .

هم اکنون که ایرانیان آزادیخواه دفاع از مردم مبارز کردستان ایران را با روند و آینده جنبش انقلابی ونوین ایران گره زده اند و حمایت از آنان را با گسترش اعتصابات وظیفه تاریخی خود می دانند. بر ما است که در روز پنجشنبه - سوم آذر ماه با مشارکت  جدی  خود در  اعتصابات  عمومی  و سراسری به حمایت مردم مبارز  کردستان  برخیزیم و درهر چه مستحکمتر نمودن این دژ انقلاب گام برداریم.

پاینده باد همبستگی مردمان ایران

 

سازمان مدافعان حقوق بشر ترکمن صحرا

شورای همبستگی ترکمن صحرا

سازمان فرهنگی وسیاسی تورکمن صحرا  

 اول آزر1401 – 22نوامبر 2022

هیچ نظری موجود نیست: